De laatste dagen.... - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Bas Schouren - WaarBenJij.nu De laatste dagen.... - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Bas Schouren - WaarBenJij.nu

De laatste dagen....

Door: Bas Schouren

Blijf op de hoogte en volg Bas

20 Augustus 2016 | Nederland, Venlo

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn eerste verslag op deze site heb geplaatst. Tussen het schrijven van het eerste verslag en deze, heb ik zeker niet stil gezeten.

Over het algemeen ben ik de laatste paar weken weinig bezig geweest met mijn stage, en heb ik vooral genoten van mijn vakantie. Een heel belangrijk puntje wat ik in de afgelopen periode wel heb geregeld is onderdak.

De dag na het superleuk en vermoeiend beverkamp ben ik in alle vroegte naar de luchthaven van Keulen vertrokken, om uit eindelijk naar Berlijn te vliegen. Daar aangekomen hebben Steven en ik voornamelijk de metro gezien, een aantal huizen bezocht en natuurlijk hebben we nog een klein stukje Berlijn ontdekt. Tegen de avond had ik mijn terugvlucht, en had ik alle tijd om alles nog even te laten bezinken.

Diezelfde avond nog hebben we de knoop doorgehakt, en hebben we ondertussen het contract getekend voor een mooi appartement in het noorden van Berlijn!

De drie weken die volgde ben ik nog met vrienden op vakantie geweest, en ben ik met Rowans op zomerkamp geweest. Beide weken waren super tof, ik heb er echt genoten! Nu is de laatste week vakantie aangebroken, is het tijd om mijn koffer te pakken, de laatste dingetjes regelen en natuurlijk afscheid nemen!

Ik heb er zin in!

Tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 14 Juli 2016
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 7481

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 31 Januari 2017

Stage in Berlijn!

Landen bezocht: