Druk, Druk en nog eens druk! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Bas Schouren - WaarBenJij.nu Druk, Druk en nog eens druk! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Bas Schouren - WaarBenJij.nu

Druk, Druk en nog eens druk!

Door: Bas Schouren

Blijf op de hoogte en volg Bas

15 Juli 2016 | Nederland, Venlo

Toen ik mijn avontuur op de Hotelschool in Maastricht begon, leek de operationele stage nog ver weg. Nu anderhalf jaar later is het dan bijna zover, vanaf september zal ik voor 5 maanden werkzaam zijn in F&B afdeling (De horeca in het hotel) van InterContinental hotel Berlin.

Zoals alle reizen meestal beginnen, begint die van mij ook thuis met de voorbereidingen. Zo moesten al mijn spullen vanuit Maastricht terug naar Venlo worden verhuisd, ben ik hard aan het zoeken naar een geschikte woning in Berlijn. Al met al komt er toch meer bij kijken dan ik in het begin had gedacht.

Voordat ik aan mijn echte avontuur ga beginnen, is het eerst nog tijd voor een welverdiende vakantie. Ik heb super veel zin in de zomerkampen en de vakantie met mijn vrienden. het voelt toch enigszins als een afscheidstournee (gelukkig wel tijdelijk), maar dat mag de pret niet drukken!

Verder zal mijn vakantie nog bestaan uit verdere voorbereidingen. Maar ook relaxen zal nog op het programma staan, ik moet immers mijn accu weer opladen!

Het aftellen is begonnen!

Bis bald!

Bas

PS. Lijkt het je leuk om op de hoogte te blijven van mijn belevenissen in Berlijn, dan zou ik zeker af en toe op deze pagina rondkijken!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 14 Juli 2016
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 7499

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 31 Januari 2017

Stage in Berlijn!

Landen bezocht: