Half way! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Bas Schouren - WaarBenJij.nu Half way! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Bas Schouren - WaarBenJij.nu

Half way!

Door: Bas Schouren

Blijf op de hoogte en volg Bas

12 November 2016 | Duitsland, Berlijn

Het is alweer een lange tijd geleden dat ik voor het laatst een blog heb geplaatst op deze pagina. Dit heeft er met name mee te maken dat de afgelopen weken er ongeveer hetzelfde uit hebben gezien.

Nu heb ik echter weer genoeg avonturen beleefd om een blog te vullen!

Ondertussen heb ik na twee maanden de banqueting department achter me gelaten. Ik heb heel erg veel geleerd in deze afdeling en ook veel leuke collega's leren kennen.

Het was echter tijd om een nieuwe afdeling te ontdekken, de maand november zal ik te vinden zijn in de afdeling roomservice. Ik vind dit een hele leuke afdeling, en maak hele leuke en soms ook gekke dingen mee op hotelkamers. En niet te vergeten de fooi die je hier ontvangt!

Tussen de vele werkdagen door heb ik ook bezoek mogen ontvangen, zo zijn mijn moeder en een aantal vrienden langs geweest. Waar ik met mijn moeder voornamelijk de toerist heb uitgehangen, heb ik met de jongens meer het nachtleven ontdekt. Beide waren ze erg verrast over de grootte van mijn appartement en het hotel.

Over twee weken staat het volgende bezoek alweer gepland en zullen opa en oma komen bewonderen waar ik woon en werk. Ik kijk er in iedergeval naar uit!

Dit was zo'n beetje wat de afgelopen weken gebeurd is in Berlijn.

Tot snel!

Bas

Ps.

- Jessy, Koen & Joey bedank veur de toffe daag!

- Opa & Oma tot snel!

• 13 November 2016 - 10:02

Opa En Oma:

Bas, weej verheuge ós hiel erg op ós bezeuk aan Berlijn, maar zien veural bliej um dich wir te zeen.
    Wies volgende waek maondig.